Gondolatok, érzések, mindenfélékről...

Friss topikok

Feliratkozások


Add to Google Reader or Homepage

Az út...

2009.09.17. 13:45 Jasmioneee

   "Az első, amit meg kell értened: amíg az ember rátalál az igazi ajtóra, még sok más ajtón kell kopogtatnia. Az élet kaland - a bátorság, a merészség, és alapvetően a próbálgatás kalandja. Sokszor el kell tévedned, hogy rátalálj a helyes útra.
   Amint rátalálsz a helyes, a számodra megfelelő útra... és ez mindig az egyéntől függ; [...] - ez mindig tőled függ."

   "És itt vagyok én: minden út az enyém - vagy egyik sem. Engem inkább az egyén érdekel. Amikor te eljössz hozzám, nekem nincs semmilyen kész utam a számodra. Először megnézlek, hogy megtaláljam azt az utat, ami neked a legmegfelelőbb. Nekem nincs kész utam; én minden úton jártam már - és minden út jó. Ha az út nem illik hozzád, akkor hiába küszködsz, hiába gyötröd magad, semmi sem történik. Kemény falakon próbálsz átjutni, és csak megütöd magad, megsebesülsz, ennyi az egész - de semmi sem fog történni.
   Én nem tartozom egyik úthoz sem, ezért minden út hozzám tartozik. És engem inkább az egyéni kereső érdekel. [...]
   Milliónyi út vezet Istenhez. Valójában másfelé nem is haladhatsz. Bármerre mész, Isten felé mész. Minden út hozzá vezet. De amikor keresel, akkor csak egy út vezet hozzá. Ha az összes úton egyszerre akarsz járni, akkor eltévedsz. Ki kell választanod egy utat."
 

/Osho: A keresés - részlet/
 

Szólj hozzá!

Címkék: keresés út igazi

A bejegyzés trackback címe:

https://jasmioneee.blog.hu/api/trackback/id/tr461388308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása