Gondolatok, érzések, mindenfélékről...

Friss topikok

Feliratkozások


Add to Google Reader or Homepage

Már megint köhögök...

2009.02.17. 21:07 Jasmioneee

Pedig már azt hittem, hogy meggyógyultam. :(
Ráadásul ennek a bejegyzésnek is adhattam volna azt a címet, hogy "dilemma", de ugye azt már elhasználtam kicsit korábban.
Dilemmák márpediglen vannak.
Amikor az ember körbekérdez minden lehetséges embert aki tanácsot adhat, aztán azon gondolkodik, hogy tehetné a tőle telhető legjobbat egy adott dologban...
Az élet folyamatos dilemmák és döntések sorozata. Mindig mindig van valami ami elgondolkodtat, hogy változtass. Ha pedig változtatni akarsz, akkor jön a dilemma.

Jóesetben az ember tudja a helyét a világban.
De aztán történik valami, és máris jön a dilemma, hogyan tudok alkalmazkodni a velem történt helyzethez legjobban? Kibillentenek és aztán kereshetjük ismét a helyünket. Gondolkodunk, gondolkodunk, és végül döntéseket hozunk. Aztán megbánjuk őket, vagy továbbra is úgy gondolunk rájuk, hogy jól hoztuk meg őket.

Az elmúlt hetekben én is válaszutakhoz érkeztem. Az elmúlt napokban, pedig meghoztam a döntéseimet. A jövő pedig majd megmondja, hogy jól választottam-e...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jasmioneee.blog.hu/api/trackback/id/tr47949429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása